Profesionálne telekomunikačné riešenia

Kontaktujte nás

Centrála v Detve
Zákaznícke miesto v Poltári

Televízia, internet a telefonovanie pre domácnosti

  • vysokorýchlostný internet až do 300 Mb/sa
  • digitálna televízia s vyše 200 kanálmia
  • lacné telefonovanie do celého svetaa
Viac o NUO

Pokazený počítač – čo urobiť pred návštevou servisu?

Každý ľudský vynález sa skôr alebo neskôr pokazí. A platí to aj pre počítače. Pred tým, než všetky káble odpojíte, všetko dôkladne zabalíte a vyberiete sa do servisu by ste mali vyskúšať niekoľko „trikov“, ktoré vám môžu pomôcť.

Pokazený hardvér alebo softvér?

V prvom rade by ste mali identifikovať, či máte pokazený hardvér (mechanické časti počítača) alebo softvér (programy).

Pri zapnutí počítača dôkladne skontrolujte, či nevidíte niekde iskrenie, necítite dym alebo zápach zhoreného plastu. V takomto prípade zariadenie ihneď odpojte od zdroja elektrického prúdu a zaneste ho do servisu.

„Skúšali ste ho vypnúť a zapnúť?“

Možno to znie otrepane, ale vypnutie a následné zapnutie počítača (aj iných zariadení, napríklad mobilných telefónov) vie vyriešiť množstvo problémov. Najmä ak sa jedná o zariadenia, ktoré sa vypínajú iba zriedkavo.

Skontrolujte všetky káble

Pri poruche počítača by ste mali vždy skontrolovať, či sú všetky káble správne zapojené. Mohlo sa totiž stať, že počas vašej neprítomnosti niekto (kolega, spolubývajúci alebo aj domáce zviera) náhodou niektorý z nich odpojil.

Ide to aj na diaľku

V prípade poruchy softvér je často možné servis počítača realizovať aj na diaľku. Servisný technik sa môže na vaše zariadenie pripojiť a poruchu odstrániť pomocou špeciálneho softvéru (napríklad TeamViewer). Vďaka tomuto postupu ušetríte čas potrebný na cestu do servisu.

Viac informácií o vzdialenej pomoci nájdete na tejto stránke.

Potrebujete odborný servis počítača alebo notebooku? Kontaktujte nás.

    Vaše osobné údaje budú použité za účelom spätného kontaktovania.

    Zavolať 045 / 290 15 15